www.DobraDieta.pl
Forum dyskusyjne serwisu www.DobraDieta.pl

Hyde Park - Na jakie studia pójść?

bonko - Nie Mar 22, 2015 14:43
Temat postu: Na jakie studia pójść?
Mam 30 lat i czuję, że powinnam uzupełnić swoje wykształcenie o studia magisterskie. Mój licencjat robiłam z logistyki ale nie okazało się to ani przydatne w szukaniu pracy ani nawet powołaniem moim nie było:) Dlatego dziś jestem nieco starsza i trochę inaczej podchodzę do tematu studiowania a konkretniej tego co powinno się studiować. Pomyślałam o bankowości; wsb.pl/gdynia/ w której pracuję od 3 lat ale chciałabym jeszcze poczytać wasze opinie o tym co warto by byóło studiować?O tym co wy skończyliście i czy było to dobrym wyborem.
Molka - Nie Mar 22, 2015 18:21
Temat postu: Re: Na jakie studia pójść?
bonko napisał/a:
Mam 30 lat i czuję, że powinnam uzupełnić swoje wykształcenie o studia magisterskie. Mój licencjat robiłam z logistyki ale nie okazało się to ani przydatne w szukaniu pracy ani nawet powołaniem moim nie było:) Dlatego dziś jestem nieco starsza i trochę inaczej podchodzę do tematu studiowania a konkretniej tego co powinno się studiować. Pomyślałam o bankowości; wsb.pl/gdynia/ w której pracuję od 3 lat ale chciałabym jeszcze poczytać wasze opinie o tym co warto by byóło studiować?O tym co wy skończyliście i czy było to dobrym wyborem.

To co myśmy skonczyli to nie jest istotne, wazne co ciebie interesuje. W pracy spedzasz połowe zycia wiec warto robic to co sie lubi.

london - Nie Mar 22, 2015 22:04

Najlepiej weź pod uwagę to, gdzie pracujesz albo gdzie docelowo chciałabyś pracować. Zainteresowania zainteresowaniami, ale czasem trzeba oprzeć wybór również na rozsądku
madziulka - Śro Mar 25, 2015 13:30

To co się lubi to jedna sprawa. Jednak warto to skonfrontować z rynkiem pracy. Bawi mnie jak wszyscy np. lgną na pedagogikę nie patrząc, że rynek pracy nie potrzebuje takich specjalizacji.
SzymekKrusz - Wto Kwi 07, 2015 15:55