Strona główna Fakty żywieniowe Jak się żywić? Przepisy Historia diety Forum  

  Forum dyskusyjne serwisu www.DobraDieta.pl  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Mirena
Autor Wiadomość
Witold Jarmolowicz
Site Admin

Pomógł: 43 razy
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 8089
Wysłany: Czw Lut 23, 2017 00:50   Mirena

Cytat:
http://www.forumginekolog...k/848887/2.html
Witajcie, mam tę wkładkę od połowy stycznia.Zalecił mi ją lekarz z powodu krwawień podobnych jak u Was.Dotąd myślałam, że tak źle sie czuję ze względu na otyłość.Ale jest co raz gorzej.Rano jak wstaję mam problem z nogami dokładnie ze stopami.Odczucie jak przy artretyźmie,dramat.Schudnąć oczywiście nie mogę,nawet po grypie żołądkowego nie straciłam nawet 15dkg.Czase nawet mam /dość często/zawroty głowy,pływający grunt pod nogami.Zanim znalazłam to forum nie byłam pewna czy ma to związek z wkładką ale okazuje sie,że jednak tak.To dopiero 2 miesiące i szkoda mi zainwestowanych pieniędzy ale czuję się zmęczona i bardzo źle jak conajmniej 70 letnia kobieta.Niech szlak trafi lekarz którzy skąpią na przebadania nas wcześniej,czy dany hormon jes dla nas wskazany i wkładka czy nie.Uwierzyć nie mogę że nie ma takich badań.Ale my możemy być królikami doświadczalnymi z resztą za nasze pieniądze. Pozdrawiam Zawiedziona'!

Ja mam mirenę od miesiąca. Czuję się okropnie: jestem ciągle zmęczona, mam zawroty głowy, drażliwa, ciągle mam apetyt, szczególnie na słodycze, choć wcześniej zupełnie nie miałam z tym problemu. Ciągle czuję się jak napomowana, jak przed okresem, mam wielki brzuch, boję się wejść na wagę. Krzyczę na dzieci, bo ciągle jestem zła i zmęczona. Masakra, zdaję sobie sprawę, że przeginam. Spróbuję jeszcze miesiąc i chyba też zdecyduję się na usunięcie… Tyle kasy w błoto… Też chcę jak pisze osoba powyżej (też mam 42 lata) odzyskać swoją werwę i energię, bo obecnie jestem do kitu Jaka alternatywa??? Mamy trójkę dzieci, więcej nie chcemy. Ciągle krwawię lub plamię.
 
     
Witold Jarmolowicz
Site Admin

Pomógł: 43 razy
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 8089
Wysłany: Czw Lut 23, 2017 00:59   

Cytat:
Mirena, wkładka domaciczna, 20 mcg / 24 h, Skład: lewonorgestrel
1 szt 599.99 zł
Możliwe skutki uboczne:
Bardzo często zaburzenia krwawienia miesiączkowego oraz łagodne torbiele jajników. Często obrzęki (obwodowe lub brzuszne), zwiększenie masy ciała, nastroje depresyjne, nerwowość, zmiany nastroju, bóle głowy, brzucha, nudności, trądzik, ból pleców, bolesne miesiączkowanie, nadmierne wydzielanie śluzu z pochwy, zapalenie szyjki macicy, tkliwość lub ból piersi, wypadnięcie systemu. Niezbyt często infekcje dróg rodnych, utrata włosów, świąd.

Wszystko się zgadza, producent uprzedzał.
Tak, jak w reklamach: "Przed użyciem przeczytaj ulotkę lub skonsultuj się z lekarzem albo farmaceutą, gdyż niewłaściwie stosowany lek może zagrażać twojemu życiu lub zdrowiu"
Wychodzi na to, że lekarze też powinni przeczytać ulotkę albo skonsultować się z kimś mądrzejszym.
JW
 
     
chude 

Dołączyła: 11 Sie 2012
Posty: 29
Wysłany: Pią Mar 03, 2017 14:59   

Też myślałam kiedyś o zmianie na wkładkę ale chyba się nie zdecyduję na razie jestem zadowolona z belary, nie przytyłam i "humorków" też nie miewam większych niż zwykle ;)
_________________

 
     
Witold Jarmolowicz
Site Admin

Pomógł: 43 razy
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 8089
Wysłany: Nie Mar 05, 2017 10:23   

chude napisał/a:
Też myślałam kiedyś o zmianie na wkładkę ale chyba się nie zdecyduję na razie jestem zadowolona z belary, nie przytyłam i "humorków" też nie miewam większych niż zwykle ;)

http://tabletkarnia.blogs...nie-nowosc.html
JW
 
     
Witold Jarmolowicz
Site Admin

Pomógł: 43 razy
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 8089
Wysłany: Nie Mar 05, 2017 10:39   

http://pub.rejestrymedycz...pport=1#results
Cytat:
Belara - karta charakterystyki
...
Podczas stosowania złożonych hormonalnych środków antykoncepcyjnych, w tym zawierających 0,03 mg etynyloestradiolu i 2 mg chlormadynonu octanu, zgłaszano również następujące działania niepożądane:
• U kobiet stosujących złożone hormonalne środki antykoncepcyjne odnotowano zwiększone ryzyko zakrzepicy żył i tętnic oraz zdarzeń zakrzepowo-zatorowych, w tym zawału mięśnia sercowego, udaru, przemijającego napadu niedokrwiennego, zakrzepicy żylnej oraz zatorowości płucnej, zostały one szerzej omówione w punkcie 4.4.
• W niektórych badaniach dotyczących długotrwałego stosowania złożonych hormonalnych środków antykoncepcyjnych obserwowano zwiększenie ryzyka wystąpienia zaburzeń w obrębie dróg żółciowych.
• W rzadkich przypadkach obserwowano występowanie łagodnych, oraz, znacznie rzadziej, złośliwych nowotworów wątroby podczas stosowania antykoncepcji hormonalnej;w pojedynczych przypadkach prowadziły one do zagrażającego życiu krwawienia do jamy brzusznej (patrz punkt 4.4).
• Nasilenie przewlekłych zapalnych chorób jelit (choroba Leśniowskiego-Crohna, wrzodziejące zapalenie jelita grubego, patrz także punkt 4.4).
Odnośnie innych poważnych działań niepożądanych, jak nowotwory szyjki macicy lub piersi, patrz punkt 4.4.


Cytat:
W rzadkich przypadkach obserwowano występowanie łagodnych, oraz, znacznie rzadziej, złośliwych nowotworów wątroby podczas stosowania antykoncepcji hormonalnej; w pojedynczych przypadkach prowadziły one do zagrażającego życiu krwawienia do jamy brzusznej
Krwawienie zagrażające życiu. Dowcipne sformułowanie. Tak, jakby już sam złośliwy rak wątroby nie był wyrokiem śmierci.
JW
 
     
chude 

Dołączyła: 11 Sie 2012
Posty: 29
Wysłany: Pon Mar 20, 2017 12:40   

Przecież czytałam ulotkę i znam ją dość dobrze a co do zagrożeń to życie też jest niebezpieczne i zawsze kończy się śmiercią :P
_________________

 
     
Witold Jarmolowicz
Site Admin

Pomógł: 43 razy
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 8089
Wysłany: Wto Mar 21, 2017 08:24   

Każde życie kończy się śmiercią, ale to nie powód, żeby je skracać np. jeżdżąc samochodem po pijanemu. O czym każdy wie, bez ulotki, a pomimo to kolejni kozacy ryzykują.
JW
 
     
chude 

Dołączyła: 11 Sie 2012
Posty: 29
Wysłany: Wto Kwi 04, 2017 11:20   

Tak i o to właśnie chodzi, jak tak na to patrzymy to musimy wziąć pod uwagę fakt że tabletki antykoncepcyjne powodują brak owulacji a mniej owulacji w ciągu życia kobiety to mniejsze zagrożenie rakiem prawda? :)
_________________

 
     
Witold Jarmolowicz
Site Admin

Pomógł: 43 razy
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 8089
Wysłany: Wto Kwi 04, 2017 12:32   

chude napisał/a:
Tak i o to właśnie chodzi, jak tak na to patrzymy to musimy wziąć pod uwagę fakt że tabletki antykoncepcyjne powodują brak owulacji a mniej owulacji w ciągu życia kobiety to mniejsze zagrożenie rakiem prawda? :)
Oczywista brednia. Po to są karty charakterystyk, żeby sobie można było przeczytać o skutkach ubocznych. I właśnie to tabletki antykoncepcyjne, plastry, wkładki hormonalne zwiększają ryzyko raka piersi i wątroby. Nie mówiąc o ryzyku zakrzepicy nóg, która może spowodować zator płucny. I fajt, żegnajcie dziatki, niech się wami zajmie państwo.
JW
 
     
Xylka

Dołączył: 25 Lut 2017
Posty: 5
Wysłany: Wto Kwi 04, 2017 19:24   ...

To w takim razie przestańmy też jeść bo nawet Bio produkty zawierają szkodliwe konserwanty. Przestańmy oddychać bo zanieczyszczenie powietrza, które wdychamy może powodować problemy z układem krążenia, rozrodczym, oddechowym , zaburza funkcjonowanie ośrodkowego układu nerwowego oraz ma wpływ na śledzionę i wątrobę. Nie wspomnę już o astmie oraz raku płuc... W związku z tym mamy przestać oddychać?
 
     
Witold Jarmolowicz
Site Admin

Pomógł: 43 razy
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 8089
Wysłany: Śro Kwi 05, 2017 08:00   

Jak rozumiem, dla Pani Mirena jest niezbędna do życia, jak powietrze.
Stosując ten sam poziom rozumowania, są ludzie, dla których niezbędna jest wódka. Wprowadźmy finansowanie wódki na receptę, żeby ubogich ludzi też było na nią stać, jak bogaczy. I zorganizujmy odpowiednie patrole kontrolne, żeby bogacz nie wyłudzał nienależnego świadczenia, zalewając pałę. I wprowadźmy przelicznik wysokości dofinansowania zależny od dochodów w rodzinie, dzięki czemu im więcej dzieci, tym więcej wódki. Taka setuchna plus.

Można tak długo bredzić od rzeczy. Niech się Pani poprawi i nie przemyca farmaceutycznego pijaru. Oni i bez dofinansowania mają kupę szmalu.
JW
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Akademia Zdrowia Dan-Wit informuje, że na swoich stronach internetowych stosuje pliki cookies - ciasteczka. Używamy cookies w celu umożliwienia funkcjonowania niektórych elementów naszych stron internetowych, zbierania danych statystycznych i emitowania reklam. Pliki te mogą być także umieszczane na Waszych urządzeniach przez współpracujące z nami firmy zewnętrzne. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu stosowania cookies oraz zmianie ustawień ciasteczek w przeglądarce.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template modified by Mich@ł

Copyright © 2007-2021 Akademia Zdrowia Dan-Wit | All Rights Reserved