Strona główna Fakty żywieniowe Jak się żywić? Przepisy Historia diety Forum  

  Forum dyskusyjne serwisu www.DobraDieta.pl  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Czat      Statystyki  
  · Zaloguj Rejestracja · Profil · Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości · Grupy  

Poprzedni temat «» Następny temat
Możliwości ludzkiego organizmu
Autor Wiadomość
Sentinel 

Wiek: 50
Dołączył: 05 Sie 2017
Posty: 1021
Wysłany: Nie Lip 01, 2018 19:09   Możliwości ludzkiego organizmu

„Jak dobrze odróżniasz kolory? [TEST LEVEL HARD]”
https://youtu.be/meIqWwPuH0U

W piątym poziomie rozpoznałem prawidłowo 2 z trzech. Dalej to już zgadywanka.

„Z jaką częstotliwością zacząłeś słuchać dźwięku?”
https://youtu.be/fG73oBapKyA

Od 70 Hz do 16500 Hz, czyli nieźle jak na mój wiek.
Już przy 30 Hz można wyczuć palcami drganie membran głośników. Fajne odczucie.
_________________
"Nie wiem, nie znam się, nie orientuję, zarobiony jestem".
 
     
Witold Jarmolowicz 
Site Admin

Pomógł: 46 razy
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 8787
Wysłany: Pon Lip 02, 2018 11:18   

Bardzo dużo zależy od jakości monitora, odległości i kąta, pod jakim się na niego spogląda.
Zatrzymując prezentację z wielkim trudem przeszedłem 5 poziom.
Dźwięki trzeba podłączyć pod jakościowe audio, więc nie wiem.

Tutaj przeszedłem 3 poziom.
https://www.youtube.com/watch?v=wr8DcUqka0c
JW
 
     
Sentinel 

Wiek: 50
Dołączył: 05 Sie 2017
Posty: 1021
Wysłany: Pon Lip 02, 2018 20:08   

Witold Jarmolowicz napisał/a:
Bardzo dużo zależy od jakości monitora, odległości i kąta, pod jakim się na niego spogląda.
Zatrzymując prezentację z wielkim trudem przeszedłem 5 poziom.
U mnie było podobnie.
Mimo że sprawdzałem na trzech rodzajach wyświetlaczy, to 5 poziom sprawiał mi duże trudności. Na tym rzekomo najlepszym superamoledzie szło mi najgorzej.
Witold Jarmolowicz napisał/a:
Dźwięki trzeba podłączyć pod jakościowe audio, więc nie wiem.